allå alla katter:)

Allå alla hur mår ni? Ja mår iaf skit bra:)
Idag i skolan så vare skit roligt för ja sitter
brevid alla roliga i alla ämnen så allt ja gjorde
va att garva typ hahah sen så har ja ju pluggat
oxå nt bara prata sen sista lektionen franska
skit tråkigt ja har lust att slå sönder läraren han
e fucking bög re skit jobbi han ba ´´lydia tyst´´
när ja nt ens pratar asså svär ja ska byta te spanska
mkt mkt bättre än franska me bögen hahha.
Sen efter franskan så tränade ja basket asså ja
spelar i skolans basketlag så vi tränade en timme
efter dt va ja me alexandra o alma i farsta sen så
gick ja till min träning asså ja spelar i söderbasket
så vi tränade 2 timmar skit roligt sen så gick ja hem.
Ja duscha sen åt ja INJERA<3 skit gott och sen kolla
ja tv , och ni sitter ja här och skriver dt här har varit min
dag:) men måste kolla atl på hustler så nu ska ja tagga
skriver mer imorn HOLLA / love l


Kommentarer
Postat av: Miichan

Jag hatar oxå franska läraren, men jag har fått bra betyg av honom änn så länge

2008-11-11 @ 17:33:29
URL: http://miichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0