-

hej allihop nu är mitt dataförbud äntligen slut och det är jag ju glad över ja vet att det var rätt så länge sen ja blogga sist men nu så börjar jag igen.

Idag har varit en skitdag, när ja vakna va klockan 8:00 och ja börjar 8:50 och dt var 15 minuter kvar tills bussen kom och ja hade ju jätte bråttom hann inte duscha kände mej ofräsch då men imorn ska ja allt ta och vakna tidigt.

Efter skolan så gick ja på träning och det va skit kul för ja skämde ut vio hela tiden hahha (elianaa@) och ja sa typ vio är kär i jordan han har träning efter oss och då blir hon ju flippad hahah  som vanligt.

Efter träningen så tog ja en dusch och nu sitter ja här och bloggar ja ska äta snart ja ska äta injera alla habesh vet va det är hahhaha skit gott tro mej ni kan söka upp det på internet om ni vill juste ja har så bra nyheter ja ska åka till Eritrea nästa år har inte vart där på 2 år nu saknar det faan längtar tills ja åker eri 09 bästa det ska bli åker me kusiner sshawty@ och alla men nu ska jag ta och äta, laater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0