hej på er:)

ja har inte skrivit på sista tiden eftersom min lille bror har varit på sjukhus och sånt så ja va tvungen att va där nästan varje dag.

Hur äre med er förresten? jag mår iaf bra nu. I morn ska ja på fest matilda(laskowska@) älsklingen fyller år och ja ska gå dit och ja kommer sova över och ja kanske skriver inlägg om ja loggar in på hennes data.

Idag så hade ja kvarsittning skiit tråkigt fick skriva hela lektionen om hur en perfekt skol dag skulle vara och ja va klar när det va typ 20 minuter kvar då sa han att ja ska gör om vilken bög asså. Efter skolan va ja tvungen att prata me min mentor ja måste det annars ringer hon hem och ljuger att ja har gjort nåt ja inte gjort sen så fråga ja om alex kunde följa me te fryshuset för hennes jävla kille smsar mej hela tiden kan inte sova ett skit svär han låter mej inte ens stänga ögonen men iaf hon kunde inte eller hon fick inte men då gick ja me mina kompisar och vi hade som vanligt kul på 08 matchen och dom vann vilket vi alla vet:) sen när ja kom hem så skulle ja till pappa så ja fixa mitt rum lite sen så gick ja och nu sitter ja här och skriver.

Ska snart ta en dusch och sen ska ja titta på tv och äta min favorit Ben and jerry´s cookie dough men hare så bra allihopa så kanske ja skriver imorn / LOVE L:)

jag och matilda idag.:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0