oh my god.

ungefär på två dagar har ja inte skrivit för ja har data förbud ja bråka med en tjej i min klass och ja slog henne så fick ja skit för det och på fredag har ja in house detetion ( en hel dag me rektorn) och efter det detention (kavrsittning) asså ja har damp för bråket var inte mitt fel men skit samma.


Min dag idag har varit ganska tråkig ja vet inte varför mej ja hatar onsdagar för det ätr alltid då nåt dåligt händer och det stör jag mej verkligen på , men efter skolan gick ja ut me kompisar alma (alma-miaa@) och alexandra (akh@) och hanna (haaney@) och vi va i haninge brandbergens centrum oc käka pizza och ja brukar inte va i haninge så det va typ andra gången för mej i brandbergen så jaja och ja ville åka hem för det var såå himla dött gemfört med där jag bor asså bagarmossen. När ja kom hem vi 8 tiden så var mamma typ lite dampig hon ba varför smsa du inte mej att du va ute ja va jätte orlolig och ja trodde typ hon skulle få damp på mej och börja skrika men idag va första gången hon hantera sina känslor när hon blev arg.

I morgon sk aja va me alexandra (akh@) och hennes KATT (kille för er som inte vet va som menas me katt) daniel heter han (r-daniel@) han är en stoolt HABESH ( eritrean eller etiopian) dom två ja svär dom smsa mej hela tiden om hur mycket dom gillar varndra helr sjuka asså. Imorgon fick ja veta att vi har so prov och ja har inte tränat ett skit fan oxå, juste glömde berätta att jag hade no prov idag och ja satt och kolla på gustav så ja kommer typ få vg eller mvg bra va hahah.

Och en anledning att ja skriver nu e för att ja har bestämt att efter varje inlägg mås

Kommentarer
Postat av: Miichan

Tjaba Habesh!

Kolla in min blogg!

2008-10-03 @ 17:51:19
URL: http://miichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0