SHUULSAAN

shululu ja har inte skrivit på typ 3 dagar nu och det har jag faktiskt inte någon bra ursäkt till varför men men nu sitter jag här och dricker min favorit COOLA som ni alla kanske vet så är jag coola beroende och jag ska snart titta på film.

Idag har varit en sjuuk dag asså jag började 8:10 och hade larm kl 6:30 gissa när jag vaknar jag vaknar 7:56 och jag kommer ju försent då typiskt mej, men jag träffa på dom andra från 7:e och d och min barndomsvän katha skriver ju så bra så jag frågar om hon har papper och penna vilket hon har och så ber jag henne att skriva att ja va hos tandläkarn och låtsas hon va min mamma ja va ganska tveksam om det skulle funka men det funka skit bra hahah svenska läraren gick på det.

Efter skolan så skulle ja gå me sherry (cheriish@) till skärholmen c för det är STÖÖRSTA rean och gissa va som hände ja glömde pengar så vi ska gå imorn istället och hoppas jag inte glömmer pengar då, när ja kom hem så gjorde ja läxoe gud asså va mycket ja måste plugga men man vill ju såklart inte göra mamma och pappa besvikna när man får betygen så det är bara och kämpa på.

Thumbnail  Thumbnail
                                                   jag idag.:)


Kommentarer
Postat av: maryam

fan va söt assow! älskar dej gumman <33

2008-10-10 @ 18:33:53
URL: http://maryamdinar.blogg.se/
Postat av: vira

lite underkläder där i bakgrunden vah? ;)

2008-10-11 @ 13:02:09
Postat av: haha nej

2008-10-17 @ 22:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0