aloha everyone

Aloha hur har er dag varit ( förväntar mej inget svar) min har varit jätte bra kan ja säga har varit i skolan det va skit roligt ja skratta så mycket me kamran och gustav att ja blev utkastad från matten haha, ja fick veta idag att ja har en kvarsittning på fredag och det va ju tråkigt men det är bara för jag kommer försent för mycket förra året va ja fan bäst i hela klassen på att komma försent men fick aldrig kvarsittning fattar inte varför jag får det nu liksom.


Senare efter skolan så vänta jag vänta jag på att alma (alma-miaa@) skulle sluta hon fyller nämligen år idag så vi hade planerat att ägga henne så jag slutade 14:10 och alma slutade 15:35 så jag gick me några från min klass till farsta centrum och titta runt lite sen när det var dags så åkte jag tillbaka till skolan för att ägga alma. Jag hade en påse och alma och jag tog fram ett ägg när hon vände sej om och börja gå sen så vände hon sej balåt och kolla på min hand men hon märkte inte att ja hållde i ett ägg sen så börja hon gå och då kasta jag 3 ägg på henne hahah det va så kul sen så kom hennes syrra crystal (crystaal@) och ägga henne sen så börja vi röra oss hemåt.


När jag kom hem så hade jag totalt glömt bort att jag skulle köpa bag jeans eller hur dt stavas till imorn har skolfoto då så förens en halvtimme efter märker jag att jag ,åste köpa bag jeans så jag smsar maryam och fråga om hon ville följa me och hon svara självklart ja så vi åkte till t-centralen och gick till ginatricot och köpte mina jeans sen så köpte maryam en svart cardigan för 179 kr efter vi vart i gina så gick vi till åhléns för dom har ju makeup-store där och där finns min och maryams favorit parfym som heter ''Whisper'' och vi bara döör för den så vi betsämde oss för att bomba med whisper till skolfotot imorn efter det gick vi runt och kolla lite i affärer sen så åkte vi hem tillbaks till bagarmossen.

lägger ut några bilder från mej och maryam nu:)(valde fula bilder på oss så ni vet.)

Thumbnail
jätte ful haha

Thumbnail
maryam haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0