hejsan svejsan

hejsan jag har nt kunnat skriva på typ 2-3 dagar för ja hade dataförbud hhm,fast nu så ska ja bröja skriva igen. Jag  hade fest igår ja fyllde år lr igentligen fyllde ja år i måndags men jaja dt va jätte kul synd bara att nt några kunde sova över . Matilda(laksowska@) och alexandra (akh@) sovde över hos mej och vi hade jätte kul vi va ute mitt i natten i bagis och helt plötsligt så börjar matilda och alex skoj bråka och då så sa matilda ja e starkare än dej alex och så sparka alex matilda på fittan typ tuusen gånger och dt va så jävl kul för matilda skirker ba aaj min fitta asså fan dej alex ja kmr langa dej en box och då blir hon sparkad igen på fittan. Senare när vi började röra oss mot centrum så va dt typ några killar som följde efter oss skit läskigt dom va typ 18-19 år lr nåt men vi gunga bakom tuben i bagis och så börja matilda skrika igen och så hållde dt på sådär ett tag sen när vi gick tbx hem till mej igen så somna matilda på golvet och alex typ halvsomna hahah sen gick vi o la oss;). ja kmr skriva inöägg typ vid 22 tiden så ni får hålla er tillsdess / love lydia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0