shuu

Tjeenare fans!
Sry för att det inte blev någon morgon inlägg. Min dag idag har varit sådär hade kul hela dan enda fram tills efter gympan vilket va sista lektionen för då bråka jag me en tjej i min klass jag svär hon är världens dummaste fulaste och tråkigaste blondin som finns, aja vi hamna i slagsmål och jag slog såklart sönder henne men det var hennes fel för hon gick runt och sa att jag kalla henne hora vilket jag inte gjorde.


Men efter skolan så gick jag med min kusin sharon (sshawty@) till skanstull och shoppa lite jag köpte min älskling parfym jag har velat köpa nu skit länge och ni alla vet säkert vilken det är haha såklart WHISPER, efter vi hade vart i åhléns så köpte jag en skit fin väska från h&m för 198kr den var skit fin visar bild på den längre ner. När vi va klara i H&m så köpte vi INJERA alla habesh som läser fattar vad det är för nåt och för er som  inte vet är det bara att kolla på google sen så gick vi hem till mej.


Nu så har vi har vi kollat klart på en film ''stand by me'' skit bra jag tycker ni ska ta och se den och nu så ska jag plugga lite sen så ska vi ha movie night med täcke och såklart ''ben&jerry´s'' monkey(banan) smaken och cookie dough mina favoriter och nu är det så att jag ska plugga lite so nu vi ska göra vykort från 13 olika världsdelar och 2 länder från varje världsdel jag har valt:

                                   Afrika
                    Etiopien,Madagaskar

                                  Asien
                     Thailand,Malaysia

                                  Oceanien
                      Nya zealand,New papua guniea

                                  Nordamerika

                        Jamaica,Hawaii

                                Europa
                         Spanien,Grekland

                                Sydamerika
                         Brasilien,Argentina

                                Antarktis
                               Antarktis



        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0